úterý 13. srpna 2013

Zpět z tábora a ,,velký" nákup

Ahojda moji milí,
kdo sem občas zabrousíte.
Dneska jsem se konečně trošku sebrala po 14ti dnech na táboře a mohu přispívat :)

Objednala jsem si tento protein (čokoláda)
100g výrobku obsahuje:
Energie 1606 kJ Tuky 1,0 g
Bílkoviny 90,0 g Sacharidy 2,3 g

Záměrně jsem si vzala 90tku, protože musím přiznat, že s bílkovinami ve stravě mám problém už proto, že se masu spíš vyhýbám a dám si ho jen občas. To samé se sójou a tofu.



Ještě jsem si objednala L-carnitin v akci 1+1
Popis:
Tekutý L-Carnitin 35 000 ve spolupráci s chromem 3+  znamená účinné a rychlé vstřebávání carnitinu pro zrychlený transport do místa účinku pro odbourávání tuků při redukci nadváhy. L-CARNITIN 35000 intenzivně podporuje fyzický výkon, zrychlenou regeneraci, podporu mozkové a srdeční činnosti. CHROM pomáhá při regulaci hladiny krevního cukru a snížení chuti na sladkosti.


Tak jsem na to zvědavá.
U proteinu doufám v lepší rozpustnost, než u toho z DM a konečně jiná chuť, než vanilka :)
L-carnitin zkouším poprvé v podstatě ze zvědavosti.


Vše objednávám z www.fitvyziva.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat