sobota 20. července 2013

Cvičení při měsíčku

Dneska jsem cvičila cca ve 23 hodin.

Měli jsme za dnešek dvě návštěvy, takže se dost jedlo. Na hřišti kousek od našeho domu probíhá nějaké mecheche, řvou tam jako paviáni, takže jen tak neusnu, proč to tedy nevyužít :)
Střídala jsem kardio s posilkem (funěla jsem po celé cvičení jak lokomotiva :D ) a následně jsem hupsla do bazénu a dala si pár temp (voda jako kafe, labůůůůůžo). Jen mít delší bazén, tohle je na pět temp /prsa/ a čelem vzad.
Za týden frčím s dětma na tábor, potřebuji se ještě dostat do kondice. To bude taková sladká tečka mé předpřípravy, po táboře si chci udělat trénink, abych se někam hnula a už bych mohla hnout i se žrádelníčkem (chceš-li býti štíhlá v pase, nežer denně jako prase-to jsem si předělala do ,,jez akorát" :D )
Tak uvidíme. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat